دانلود رمان های ایرانی و خارجی

دانلود جدیدترین و بهترین رمان های ایرانی با فرمت های مختلف

دانلود رمان های ایرانی و خارجی

دانلود جدیدترین و بهترین رمان های ایرانی با فرمت های مختلف

  • ۰
  • ۰

دانلود رمان به سبزی دستان تو برای pdf کامپیوتر و اندروید

دانلود رمان و کتاب های ایرانی
دانلود رمان به سبزی دستان تو

قسمتی از متن رمان به سبزی دستان تو :


به سبزی دستان تو
امکان نداره!!!!فکرشم نکنید،من حالیم نیست این چیزا اخه.
سعید با لبخند بجنسانه:راست میگه دیگه حاجی این تنها مجسمه ای که دیده تو میدون اونم سر کوچست... باز من ی
چیزی!! جنس خوب و بدو تشخیص میدم..
امیر علی با عصبانیت:چرت و پرت نگو توام تو این وضعیت، به سبزی دستا تو )رو به سمت حاجی که کلافه تو صندلیش تکون می
خوره:من با ریخته اینا مشکل دارم،پسر همسایمون از ایناست از شلوار قرمزش هم که بگذریم یک دری وری هایی
راجع به حس و فضا می گه ...
سعید:اون همیشه تو فضاست دانلود رمان به سبزی دستان تو...
حاجی:ولتون کنم ته صبح صغره کبرا میچینید...پدرش از هم رزمای من و پدرت بود تو شیمی صاحب نظر،خیلیا
دنبالشن حالا دارن با بچه اش تهدیدش می کنن؛ادم با نفوذیه نمی شه باهاش کل کل کرد....
_اما حاجی؟؟؟


برای دانلود رمان به سبزی دستان تو بر روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.tooptarinha.com/book/roman/5375-Download-Roman-Be-Sabzi-DastanTo.html
  • ۹۵/۰۶/۲۵
  • محسن شکوهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی