دانلود رمان های ایرانی و خارجی

دانلود جدیدترین و بهترین رمان های ایرانی با فرمت های مختلف

دانلود رمان های ایرانی و خارجی

دانلود جدیدترین و بهترین رمان های ایرانی با فرمت های مختلف

  • ۰
  • ۰

دانلود رمان ببخش منو برای pdf کامپیوتر و اندروید

دانلود رمان و کتاب های ایرانی
دانلود رمان ببخش منو

 

قسمتی از متن رمان ببخش منو :

 منم یه دختر بودم ... مثل تو ...مثل دخترای دیگه ...
ولی حالا ... من یه زنم ... یه مادر دانلود رمان ببخش منو...
حالا من یه زنیم که دنیای دخترونش با بی رحمی ازش گرفته شده ...به بدترین شکل ممکن
...آرزوهاش ازش گرفته شده ... دنیای کوچکش نابود شده و تبدیل به دنیای بزرگ و واقعی شده
... دنیایی که توش محبت جایی نداره ... دنیایی پر از بیرحمی ... دنیای من ... دنیای تو ... دنیایی
پر از ظلم ... دنیایی که توش سادگی معنا نداره .رمان ببخش منو.. باید گرگ باشی تا خورده نشی ...
دنیایی که توش هر چیزی بهایی داره ... بهای چیزی که من ازش خواستم سنگین بود ... خیلی
سنگین ... و من بهاشو پرداختم ... دختری که به خاطر جون مادرش خودشو فدا کرد ... فدای
پول....

برای دانلود رمان ببخش منو بر روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.tooptarinha.com/book/roman/5352-Download-Roman-Bebaksh-Mano.html
  • ۹۵/۰۶/۲۵
  • محسن شکوهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی